۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۷

حسینی خبر داد:

دو شماره نشریه "معراج" ویژه گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان منتشر شد

دو شماره نشریه "معراج" ویژه گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان منتشر شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مسئول کمیته اطلاع رسانی گردهمایی فعالان فضای مجازی استان لرستان از انتشار دو شماره از نشریه "معراج" ویژه این گردهمایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیقه حسینی در این رابطه اظهار داشت: دو شماره از این نشریه در رابطه با گردهمایی فعالان فضای مجازی استان لرستان به همت جوانان فعال لرستانی تهیه، صفحه آرایی و منتشر شده است.

وی با بیان اینکه در شماره نخست نشریه معراج مطالبی در رابطه با گردهمایی در گفتگو با مسئولان استانی و ملی منتشر شده است، عنوان کرد: این نشریه طی دو نوبت در تیراژ 6 هزار نسخه چاپ و به صورت عمومی توزیع شد.

حسینی ادامه داد: در شماره نخست این نشریه مصاحبه های دبیر شورای عالی اطلاع رسانی کشور، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، امام جمعه موقت خرم آباد، رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، دبیر گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان و مطالبی از جوانان عضو مجمع مشورتی چاپ شده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی گردهمایی فعالان فضای مجازی استان لرستان همچنین با اشاره به انتشار شماره دوم این نشریه برای توزیع در روز گردهمایی، بیان داشت: دومین شماره نشریه معراج همزمان با برگزاری گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان در بیست و یکم اسفندماه سالجاری توزیع می شود.

حسینی با بیان اینکه در شماره دوم نشریه نیز مطالبی در خصوص روند شکل گیری این گردهمایی آمده است، بیان داشت: مصاحبه مشروح با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، روسای کمیته های مختلف برگزاری گردهمایی و همچنین روند فعالیت جوانان لرستانی برای برگزاری این برنامه از جمله مطالب منتشر شده در شماره دوم نشریه است.

وی همچنین به اطلاع رسانی گسترده از روند برگزاری این گردهمایی در خبرگزاریها و نشریات استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا خبرگزاریها همکاری مطلوبی با کمیته اطلاع رسانی همایش داشتند که جای تقدیر دارد.

حسینی همچنین از فعالان فضای مجازی که بنر اطلاع رسانی همایش را بر روی وبلاگ و وب سایت خود بارگذاری کرده اند تشکر کرد و بیان داشت: خوشبختانه انعکاس این گردهمایی در فضای مجازی چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به پخش تیزر تلویزیونی و تبلیغات شهری گردهمایی با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان و شهرداری خرم آباد، عنوان کرد: بازخورد اطلاع رسانی صورت گرفته را می توان در استقبال چشمگیر فعالان فضای مجازی لرستان از این گردهمایی مشاهده کرد.

حسینی همچنین با تقدیر از حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در استان لرستان از جوانان، عنوان کرد: با تشکیل مجمع مشورتی جوانان به ابتکار حجت الاسلام میرعمادی انگیزه و اعتماد به نفس جوانان برای انجام فعالیتهای علمی، فرهنگی و مذهبی صد چندان شده است.

کد خبر 2015604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha